Regulamin Autoryzacji

Regulamin Uzyskania Statusu „Autoryzowany” grupy Salveo

Salveo Medical Devices Sp. z o.o.

§1. Słowniczek pojęć:

1.1       Jeśli w treści regulaminu użyto poniższych pojęć należy je rozmieć zgodnie z niniejszym słowniczkiem:

a) Grupa Slaveo – Salveo Medical Devices sp. z o.o.; Activ Sp. z o. o.;

b) Podmiot– właściciel lub użytkownik Urządzenia, niezależnie od formy prowadzonej działalności gospodarczej;

c) Status Autoryzowany – określenie właściwe dla Podmiotów, które spełniają wymogi niniejszego regulaminu;

d) Urządzenie – wszelkiego rodzaju sprzęty marki Indiba dostępne w Grupie Salveo i przez tą Grupę sprzedane;

e) Sklep – podmiot należący do Grupy Salveo dokonujący sprzedaży akcesoriów do Urządzeń oraz produktów wykorzystywanych do pracy z wykorzystaniem Urządzenia takich jak m. in. kremy, żele, a także wszelkiego rodzaju preparaty do zabiegów oferowane na stronie internetowej: sklep.indiba.pl dedykowanych dla Urządzenia;

f) Pracownik – osoba zatrudniona w dowolnej formie, a także współpracująca na podstawie wszelkiego rodzaju umów cywilnoprawnych z Podmiotem;

g) Linia Urządzenia – wszelkie Urządzenia marki INDIBA dedykowane dla danej kategorii pracy z pacjentem/ klientem w tym medyczna, kosmetologiczna, weterynaryjna

h) Trener – osoba posiadająca specjalistyczną wiedzę oraz umiejętności w zakresie wykonywania zabiegów z wykorzystaniem Urządzenia w danej jego linii, której Grupa Salveo nadała taki status.

i) Szkolenia – zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, mające na celu zdobycie koniecznej wiedzy, a także wiedzy specjalistycznej w przypadku szkoleń dedykowanych, z zakresu wykonywania zabiegów z wykorzystaniem Urządzenia, przeprowadzane wyłącznie przez Grupę Salveo i jej Trenerów.

j) Przegląd Urządzenia – weryfikacja sprawności i poprawności działania Urządzenia, a także jego konserwacja i kalibracja przeprowadzana wyłącznie przez osoby wskazane przez Grupę Slaveo, nie rzadziej niż raz do roku.

k) Serwis Urządzenia – naprawa uszkodzonego lub nie w pełni sprawnego Urządzenia wykonany jedynie przez osoby wyznaczone przez Grupę Salveo i wyłącznie z użyciem rekomendowanych przez Grupę Salveo części, dokonywany zarówno w okresie gwarancji jak i po jej upływie.

§2. Postanowienia ogólne

2.1 Celem niniejszego regulaminu w tym celem przyznania Statusu „Autoryzowany” (dalej „Status”) jest zachowanie i promocja najwyższych standardów użytkowania Urządzeń oraz bezpieczeństwa osób z nich korzystających.

2.2 Warunkiem uczestnictwa w programie jest przestrzeganie regulaminu oraz zgód do niego przypisanych.

2.3 Status „Autoryzowany” przyznawany jest przez Grupę Salveo (dalej „Firma”) Podmiotom korzystającym z urządzeń marki INDIBA.

2.4 Lista Podmiotów posiadających Status zostanie opublikowana na stronie internetowej indiba.pl w sekcji „Znajdź gabinet”.

§3. Warunki uzyskania Statusu

3.1       Aby uzyskać Status „Autoryzowany”, należy spełnić łącznie następujące warunki:

  1. Uczestniczyć w wymaganych szkoleniach
    • Każdy Podmiot, po zakupie urządzenia INDIBA, zobowiązany jest do skierowania Pracownika/ Pracowników do odbycia szkoleń prowadzonych przez Trenerów marki w siedzibie Firmy lub w innym wcześniej wyznaczonym miejscu.
  2. Cyklicznie aktualizować wiedzę
    • Wszyscy użytkownicy urządzeń INDIBA mają obowiązek uczestniczyć w szkoleniach przypominających nie rzadziej niż co 3 lata, które mają na celu m. in. przypominanie dobrych praktyk pracy z wykorzystaniem Urządzenia oraz powiększanie zakresu wiedzy i umiejętności.
  3. Szkolić nowych Pracowników
    • Każdy nowo zatrudniony Pracownik Podmiotu ma obowiązek odbyć szkolenie prowadzone przez Trenera marki INDIBA.
  4. Niedopuszczalne jest przeprowadzanie przez Pracowników Podmiotu szkoleń, kursów, nauk, które mają na celu zastąpienie Szkolenia prowadzonego przez Trenerów marki Indiba.
  5. Certyfikacja
    • Warunkiem uzyskania Statusu jest zdobycie certyfikatów potwierdzających udział w wymaganych szkoleniach.
  6. Używać oryginalnych akcesoriów i produktów.
    • Podmioty muszą korzystać wyłącznie z oryginalnych i dedykowanych akcesoriów i produktów zakupionych w Sklepie.
    • Niedopuszczalne jest stosowanie akcesoriów lub produktów zamiennych lub pochodzących z nieautoryzowanych źródeł innych niż Sklep.
  7. Dokonywać regularnego serwisu urządzeń
    • Urządzenia INDIBA podlegają przeglądom i serwisom na zgodnie z wytycznymi niniejszego regulaminu.
    • Przegląd i Serwis może być wykonywany jedynie przez uprawnionych do tego przedstawicieli Firmy.
    • Dowody przeglądów technicznych (np. Faktury, certyfikaty serwisowe) powinny być archiwizowane przez Podmiot i udostępniane na żądanie Firmy.

§4. Procedura przyznania Statusu

4.1       Uzyskanie Statusu odbywa się poprzez realizację punktów poniższych niniejszego paragrafu.

    4.1.1 Złożenie wniosku o przyznanie Statusu następuje poprzez przesłanie uzupełnionego formularza, który zawierać będzie:

  • Dane Pracowników korzystających z Urządzenia, w celu weryfikacji ich udziału w Szkoleniach,
  • Potwierdzenia zakupu oryginalnych akcesoriów i produktów które weryfikowane będzie przez obsługę techniczną Sklepu
  • Dokumentacji potwierdzającej należyte Przeglądy i Serwisowanie urządzeń.

    4.1.2 Po prawidłowym przekazaniu wniosku Firma dokonuje weryfikacji spełnienia warunków w ciągu 30 dni roboczych od daty otrzymania kompletu dokumentów

    4.1.3 Po pozytywnej weryfikacji Firma przyznaje Status i publikuje dane Podmiotu na stronie indiba.pl.

§5. Utrzymanie autoryzacji

5.1 Podmiot zobowiązuje się do przestrzegania zasad użytkowania Urządzeń zgodnie z instrukcją producenta, niniejszym regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa.

5.2 Autoryzacja podlega okresowej weryfikacji, w szczególności w zakresie:

  1. aktualności Szkoleń Pracowników,
  2. stanu technicznego Urządzenia,
  3. stosowania oryginalnych akcesoriów i produktów zakupionych wyłącznie w Sklepie.
  4. dokonywania przeglądów technicznych i serwisowania zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  5. Firma zastrzega sobie prawo do przeprowadzania audytów w Podmiotach w celu oceny zgodności z wymaganiami niniejszego Regulaminu.

§6. Utrata lub zawieszenie Statusu

6.1 Status może zostać zawieszony lub cofnięty w przypadku:

  • Braku uczestnictwa w szkoleniach także w Szkoleniach przypominających,
  • Nieprzestrzegania warunków związanych z używaniem oryginalnych akcesoriów i produktów,
  • Zaniedbania regularnych Przeglądów Urządzeń lub/i Serwisowania Urządzeń przez nieuprawnione podmioty.
  • W przypadku cofnięcia Statusu gabinet zostanie widoczny na stronie indiba.pl bez oznaczenia „Autoryzowany”.

§7.  Postanowienia końcowe

7.1 Firma zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu, o czym poinformuje partnerów z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem.

7.2 Wszelkie pytania dotyczące uzyskania Statusu należy kierować na adres e-mail: info@salveo.co.

7.3 Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji.

OŚWIADCZENIE

Dostęp do portalu www.indiba.pl jest możliwy tylko dla osób niebędących laikami w rozumieniu rozdziału XII Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. poz. 974) jak również: Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U. UE. L. z 2017 r. Nr 117, str. 1 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/746 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro oraz uchylenia dyrektywy 98/79/WE i decyzji Komisji 2010/227/UE (Dz. U. UE. L. z 2017 r. Nr 117, str. 176 z późn. zm.).

Oświadczam, iż w rozumieniu wyżej przytoczonych aktów prawnych nie jestem laikiem, i żądam dostępu do niepublicznych informacji handlowych znajdujących się na przedmiotowym portalu.