Regulamin Autoryzacji
Regulamin Uzyskania Statusu „Autoryzowany” grupy Salveo
Salveo Medical Devices Sp. z o.o.
§1. Słowniczek pojęć:
1.1 Jeśli w treści regulaminu użyto poniższych pojęć należy je rozmieć zgodnie z niniejszym słowniczkiem:
a) Grupa Slaveo – Salveo Medical Devices sp. z o.o.; Activ Sp. z o. o.;
b) Podmiot– właściciel lub użytkownik Urządzenia, niezależnie od formy prowadzonej działalności gospodarczej;
c) Status Autoryzowany – określenie właściwe dla Podmiotów, które spełniają wymogi niniejszego regulaminu;
d) Urządzenie – wszelkiego rodzaju sprzęty marki Indiba dostępne w Grupie Salveo i przez tą Grupę sprzedane;
e) Sklep – podmiot należący do Grupy Salveo dokonujący sprzedaży akcesoriów do Urządzeń oraz produktów wykorzystywanych do pracy z wykorzystaniem Urządzenia takich jak m. in. kremy, żele, a także wszelkiego rodzaju preparaty do zabiegów oferowane na stronie internetowej: sklep.indiba.pl dedykowanych dla Urządzenia;
f) Pracownik – osoba zatrudniona w dowolnej formie, a także współpracująca na podstawie wszelkiego rodzaju umów cywilnoprawnych z Podmiotem;
g) Linia Urządzenia – wszelkie Urządzenia marki INDIBA dedykowane dla danej kategorii pracy z pacjentem/ klientem w tym medyczna, kosmetologiczna, weterynaryjna
h) Trener – osoba posiadająca specjalistyczną wiedzę oraz umiejętności w zakresie wykonywania zabiegów z wykorzystaniem Urządzenia w danej jego linii, której Grupa Salveo nadała taki status.
i) Szkolenia – zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, mające na celu zdobycie koniecznej wiedzy, a także wiedzy specjalistycznej w przypadku szkoleń dedykowanych, z zakresu wykonywania zabiegów z wykorzystaniem Urządzenia, przeprowadzane wyłącznie przez Grupę Salveo i jej Trenerów.
j) Przegląd Urządzenia – weryfikacja sprawności i poprawności działania Urządzenia, a także jego konserwacja i kalibracja przeprowadzana wyłącznie przez osoby wskazane przez Grupę Slaveo, nie rzadziej niż raz do roku.
k) Serwis Urządzenia – naprawa uszkodzonego lub nie w pełni sprawnego Urządzenia wykonany jedynie przez osoby wyznaczone przez Grupę Salveo i wyłącznie z użyciem rekomendowanych przez Grupę Salveo części, dokonywany zarówno w okresie gwarancji jak i po jej upływie.
§2. Postanowienia ogólne
2.1 Celem niniejszego regulaminu w tym celem przyznania Statusu „Autoryzowany” (dalej „Status”) jest zachowanie i promocja najwyższych standardów użytkowania Urządzeń oraz bezpieczeństwa osób z nich korzystających.
2.2 Warunkiem uczestnictwa w programie jest przestrzeganie regulaminu oraz zgód do niego przypisanych.
2.3 Status „Autoryzowany” przyznawany jest przez Grupę Salveo (dalej „Firma”) Podmiotom korzystającym z urządzeń marki INDIBA.
2.4 Lista Podmiotów posiadających Status zostanie opublikowana na stronie internetowej indiba.pl w sekcji „Znajdź gabinet”.
§3. Warunki uzyskania Statusu
3.1 Aby uzyskać Status „Autoryzowany”, należy spełnić łącznie następujące warunki:
- Uczestniczyć w wymaganych szkoleniach
- Każdy Podmiot, po zakupie urządzenia INDIBA, zobowiązany jest do skierowania Pracownika/ Pracowników do odbycia szkoleń prowadzonych przez Trenerów marki w siedzibie Firmy lub w innym wcześniej wyznaczonym miejscu.
- Cyklicznie aktualizować wiedzę
- Wszyscy użytkownicy urządzeń INDIBA mają obowiązek uczestniczyć w szkoleniach przypominających nie rzadziej niż co 3 lata, które mają na celu m. in. przypominanie dobrych praktyk pracy z wykorzystaniem Urządzenia oraz powiększanie zakresu wiedzy i umiejętności.
- Szkolić nowych Pracowników
- Każdy nowo zatrudniony Pracownik Podmiotu ma obowiązek odbyć szkolenie prowadzone przez Trenera marki INDIBA.
- Niedopuszczalne jest przeprowadzanie przez Pracowników Podmiotu szkoleń, kursów, nauk, które mają na celu zastąpienie Szkolenia prowadzonego przez Trenerów marki Indiba.
- Certyfikacja
- Warunkiem uzyskania Statusu jest zdobycie certyfikatów potwierdzających udział w wymaganych szkoleniach.
- Używać oryginalnych akcesoriów i produktów.
- Podmioty muszą korzystać wyłącznie z oryginalnych i dedykowanych akcesoriów i produktów zakupionych w Sklepie.
- Niedopuszczalne jest stosowanie akcesoriów lub produktów zamiennych lub pochodzących z nieautoryzowanych źródeł innych niż Sklep.
- Dokonywać regularnego serwisu urządzeń
- Urządzenia INDIBA podlegają przeglądom i serwisom na zgodnie z wytycznymi niniejszego regulaminu.
- Przegląd i Serwis może być wykonywany jedynie przez uprawnionych do tego przedstawicieli Firmy.
- Dowody przeglądów technicznych (np. Faktury, certyfikaty serwisowe) powinny być archiwizowane przez Podmiot i udostępniane na żądanie Firmy.
§4. Procedura przyznania Statusu
4.1 Uzyskanie Statusu odbywa się poprzez realizację punktów poniższych niniejszego paragrafu.
4.1.1 Złożenie wniosku o przyznanie Statusu następuje poprzez przesłanie uzupełnionego formularza, który zawierać będzie:
- Dane Pracowników korzystających z Urządzenia, w celu weryfikacji ich udziału w Szkoleniach,
- Potwierdzenia zakupu oryginalnych akcesoriów i produktów które weryfikowane będzie przez obsługę techniczną Sklepu
- Dokumentacji potwierdzającej należyte Przeglądy i Serwisowanie urządzeń.
4.1.2 Po prawidłowym przekazaniu wniosku Firma dokonuje weryfikacji spełnienia warunków w ciągu 30 dni roboczych od daty otrzymania kompletu dokumentów
4.1.3 Po pozytywnej weryfikacji Firma przyznaje Status i publikuje dane Podmiotu na stronie indiba.pl.
§5. Utrzymanie autoryzacji
5.1 Podmiot zobowiązuje się do przestrzegania zasad użytkowania Urządzeń zgodnie z instrukcją producenta, niniejszym regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa.
5.2 Autoryzacja podlega okresowej weryfikacji, w szczególności w zakresie:
- aktualności Szkoleń Pracowników,
- stanu technicznego Urządzenia,
- stosowania oryginalnych akcesoriów i produktów zakupionych wyłącznie w Sklepie.
- dokonywania przeglądów technicznych i serwisowania zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Firma zastrzega sobie prawo do przeprowadzania audytów w Podmiotach w celu oceny zgodności z wymaganiami niniejszego Regulaminu.
§6. Utrata lub zawieszenie Statusu
6.1 Status może zostać zawieszony lub cofnięty w przypadku:
- Braku uczestnictwa w szkoleniach także w Szkoleniach przypominających,
- Nieprzestrzegania warunków związanych z używaniem oryginalnych akcesoriów i produktów,
- Zaniedbania regularnych Przeglądów Urządzeń lub/i Serwisowania Urządzeń przez nieuprawnione podmioty.
- W przypadku cofnięcia Statusu gabinet zostanie widoczny na stronie indiba.pl bez oznaczenia „Autoryzowany”.
§7. Postanowienia końcowe
7.1 Firma zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu, o czym poinformuje partnerów z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem.
7.2 Wszelkie pytania dotyczące uzyskania Statusu należy kierować na adres e-mail: info@salveo.co.
7.3 Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji.